Misirekmegii Kızlar kararsız kaldım ikisinide çok beğeniyorum Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz 1. 2. Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler
Mom0363 Benim tarzım da bu şekil. 😍 O yüzden ikisini de beğendim. İlla ki seçim yapmam gerekirse, 2 numara derim 🙃