Bebeğimin gazı yok altı kuru karnı da doyuyordur diye düşünüyorum çünkü 3 gün önce süt çokluğundan göğsüm düğümlendi ateşlendim. Normalde duran uyuyan bir bebekti ne oldu anlamadım çok ağlıyor hiç ağlamadığı kadar ne kucakta ne gezerek hiç bir şekilde durmuyor neden olabilir ?