CihangirAlp27 bizim yapışmıştı bi tarafı doktor eliyle açtı ama cok canını acıttı megerse ben ileri dogru itme hareketini az yapıyormuşum yanlış yaptıgım icin yapıştı. Kilosundan dolayı icine gömüldüğü icin dedi doktor. Şimdi her altını actıgında o hareketi yapıyorum yapısmasın diye ama kilosunu verene kadar gömülü olur dedi doktor