Hanımlar merhaba. Sizlere çok zor durumda olduğum bir konuda danışmak istiyorum.
Doğum yapalı 22 gün oldu.
10 g0n önce vücudumda (bacaklarımda) şiddetli kaşıntı başladı ve kabarmaya başladı. Birkaç doktora gittim ama teşhis koyamadılar.
Şuanda tüm vücuduma yayılmaya başladı ve müthiş bir kaşıntı oluyor 😔 doğum sonrası böyle bir durum yaşayan var mı? Var ise nasıl bir çözüm buldunuz?