Bebeğim 2 ay 12 günlük bu sıralar hep uyku modunda uyanıyor 5 dk emiyor uyuya kalıyor diğer göğsümü veremiyorum bazende ağzında biriktiriyor sonra ağzında biriktirdiği çıkıyor bazende kaldırıyorum gazını çıkartayım diye çıkmıyor uyandığında kusuyor emdiğini de 5 dklık emmeyle baya uyuyor bekliyorum belki acıksın uyansın diye bıraksam 3,4 saat uyuyor ne yapıcam ben ne yaşıyorum acaba 😔😔