Akcaseda doktora gittiyseniz bence sıkıntı yoktur eğer içinize sinmediyse başka bir doktora gidin şuan çok normal doğum sonrası böyle düzensizlikler olabilir demişti benim doktorum .
Doğum yapali beş ay oldu ben regli olmadım mesela olumsuz yorumlara kulaklarınizi kapatın ☺️