Güzel anneler
Ben ise başlayalı 10 gün oluyor. Bebeğim 8 aylık ve geceleri normalde birkac kez uyanır emet uyurdu. Ben ise başladığımdan beri her şey değişti. Gece sürekli ağlayıp mızmızlaniyor kucağıma aldığımda uyuyo ve kucaktan bıraktığımda 15 dk sonra falan uyanıp tekrar kucak istiyor. Gece boyu böyle olmaya başladı ilk birkaç gün normaldi ama bir haftadır sürekli böyle. neden olduğunu bilen var mı yada yaşayan? Bu durumda ne yapmam gerekiyor 🤷 yardımlarınızı bekliyorum