Merhaba Allah aşkına bu durum bine kadar sürüyor 😢 bebeğim zayıf gastroenteroloji bölümüne gidiyoruz raporlu mama için. Kan tahlilleri temiz çıkınca çocuk diyetisyenine ve gelişimsel pediyatriye yönlendirdi doktorumuz.çocuk diyetisyeni günlük yemesi gereken miktarı yazdı ve bunun altında yemesi zafiyet oluyor illaki yiyecek bunları dedi. 5-6 cici bebe ekmeği 3 porsiyon et, 3 porsiyon meyve. Tamam yedirmeye çalışacağım ama dişleri çıkıyor ve çok iştahsız 2 kaşık alıp bırakıyor herşeyi. Diş bu kadar iştahsızlık yapmaz yemesi gerekiyor dediler. Ama yemiyor düşünüyorum ben olsam ben de yemem ağzım ağrırken çocukların neden Farklı olsunki. Azılar be kadar sürede çıkıyor deneyimli anneler?