4 aylık bir bebegim var sürekli yüzü kızarıyor ve kaşınıyor hastaneye götürdük atopik dediler alerji testi yaptılar hiç birşey çıkmadı alerjik egzama da dediler krem verdiler sürüyorum geçiyor ama tekrar geri çıkıyor oğlum sürekli ellerini götürüyor kaşımaya çalışıyor yada omzuma yatırdığımda yüzünü sürtüp kaşımak istiyor çok üzülüyorum başına gelen geçen biri varmı acaba 😔