Gulelcin Sevgili anneler, iki aylık bebeğim çok kustuğu için kıvam arttırıcı kullanmayı düşünüyorum. Deneyimleyen var mı? Kabızlık yapıyor mu? Şimdiden teşekkürler.
Hant Gulelcin doktor önerisi ile anne sütüne karıştırıp verdim. Kabızlık yaptı mı bilmiyorum çünkü aynı zaman da anti reflü mama da kullanıyordum ben o kabızlık yapmıştı zaten
Betulnur Gulelcin ahh bu kusma sorunu cokk cektim diyebilirim bebegim de 2 aylikken basladi suan 6 aylik bircok ilac kullandik gecmedi reflu mamasi kullandik ona rağmen kusuyordu su 2 aydr bizde kivam arttirici thickener kullaniyrz vee cok sukurr kusmasi o kadr cok azaldi ki ayrica hic kabizlik sorunu da yasamadikk mutlaka deneyim:)
Birmartannesi Gulelcin benim oğlum hiç bir şekilde kabul etmedi biz 6 aylıkken kullanmıştık 6 aya kadar sadece anne sütüydu belki o yüzden alıştığı için kabul etmedi
Gulelcin Hant çok endişeliyim kızım durmadan kustuğu için. Kilo da alamıyor bu da beni çok üzüyor. Umarım bizim de sizinki gibi azalır.
Gulelcin Hant evet veriyorum çok yoğun değil ama anne sütü yoğunlukla. Gaviscon kullanıyoruz şimdi ama ilaç olduğu için çok da mutlu değilim.
Hant Canım benim ki de öyleydi artık anne sütünü direkt veriyorum ANti reflü mama devam . Şuann 4 aylık ve 7 kilo ☺️ Kilo alamıyor diye kafama çok takıyorduö her şeyin bir çözümü var ☺️
Gulelcin Hant canım anneler nasıl rahatlattı yazdıklarınız hepsini mutlaka göz önünde bulunduracağım. Çok çok teşekkür ederim😘