7 ay 6 gunluk bebegim var kızlar 3. Ayds basladı reglm ama eskisi gibi degldi.bu ay 10 gunden fazla oldum ama ilk gunler az 5 gundur azdan biraz fazla geliyor bitti sandım abdest aldım aksam yine leke seklinde gelmiş.ama gelecegi zaman kasıgıma iğne batırıyorlar sanki, emziriyorum hamile olsam heralde böyle olmaz degilmi? Kan gelmez degilmi?