Dtbrc Emzirip de yaptıran varmı?bebekte sıkıntı oldumu?süte antikorlar ne zaman geçer bilgisi olan??aşı olup sütleri sağıp buzluğa atmayı düşünüyorum da
melmel35 Dtbrc ben de oldum 2 doz, çocuk doktoru verebilirsin tabi ki dedi 1.5 aydır aşılı süt içiyor kızım da☺️
Maliki Dtbrc bn yaptrdm hıc sıkıntı olmadı bebeegede sutede emzırdm devam ettm zaten bebegn mıdesındekı asit o canlı bakteriyi olduruyomus skıntı olmuyoms ası bebegıde koruyoms
1kiz1erkek Dtbrc sağlıkçıyim 2 dozu da oldum çok ŞÜKÜR bir sorun olmadi tercihe bıraktılar bende oldum hatta 2 kes covit atlatmama ragmen
assd15 Ben 2 dozuda yaptırdım bi sıkıntı olmadı çok şükür.Ve doktorumuz antikorlar bebeğe de geçer daha iyi olur demişti
Dtbrc melmel35 antikorlar ne zaman oluşuyor bilginiz varmı??o sütleri sağıp buzluğa atıp bikaç ay sonra da vermek istiyorym da uzun süreli bağışıklık amaçlı
Dtbrc assd15 antikorlar ne zaman oluşuyor bilginiz varmı??o sütleri sağıp buzluğa atıp bikaç ay sonra da vermek istiyorym da uzun süreli bağışıklık amaçlı