Hant tabiki bebeğimi kimse benden daha iyi düşünemez oyalamadığımı nerden çıkardınjz anlamış değilim evde 4 kişiyiz babası ben babannsi dedesi yani oyalmama gbi bi ihtimal yok ağladığı için çok bir yeri ağrıyordur die verdim hani daha kendini ifade edemediği için anlatabildm mi yoksa bebeğimin kötülüğünü isteyecek en son kişi benimdir yani yargılarken incitici ifadelerde bulnmayın lütfen yorumunziçin teşekkürler