Nunu teşekkür ederiz verdiğiniz bilgiler için 🙏🏻 Benim sorum biraz komik olacak ama daha doğrusu tam olarak soru da değil. Ben 86 kiloyla doğum yaptım ve yeme işini abarttığım için kilo vereceğime doğum kiloma geri döndüm ki bir de o doğumdan önceki 86nın içinde bebeğin ağırlığı falan da vardı. Bir haftadır diyetisyen kontrolünde beslenmeye başladım çünkü beslenme şeklim inanılmaz kötüydü. Yani bir paket bisküvi bir gofretle öğle öğününü geçiriyordum. Paket ürünler, tatlı yiyecekler, hamurişi de yerken mutluydum ama şimdi de sağlıklı beslendiğim için mutluyum. Eskisi kadar kalorili değil yediklerim ama mesela öğlen oturup yoğurtlu salatalı adam gibi yemeğimi yiyorum. Kuruyemişimi, meyvemi yiyorum, suyumu içiyorum. Açıkcası sütüm azalır diye başta korktum, hala da korkuyorum biraz. Yani esas mesele psikolojik olarak rahat olmak mı? Yoksa sağlıklı beslenmek mi? Tamamen mutluluğumu düşünecek olursam tatlı havuzunda yüzmem lazım çünkü. Ayarım yok 😔