Gizemata Herkese merhaba 8 aylık bebeğim var kontrolde yeteri kadar kilo alamadığını öğrendik ve doktor gold goad mamayı önerdi takviye olarak şimdiye kadar hep anne sütü içti ek gıdasını da güzel alıyor ilk denemede mamayı istemedi kullananlar memnun mu?
Ogulcan Gizemata ben kullandım canım çok kaliteli bi mama ürün keçi sütlü ve keçi sütü anne sütüne en yakındır bizim bizim alerjimiz olduğu için raporlu mamaya çektiğimiz için bırakmak zorunda kaldık alerjimiz biterse tekrar başlayacağız
Organikumos Gizemata içeriği tertemiz çok güzel bir mamadır bende uzun süre kullandım gönül rahatlığıyla kullanabilirsin anne sütüne alışan bebeklerde genelde mama reddi çok oluyor zamanla alışır umarım.