Morusevenanne
kızım ilk doğdu, o dönem her emzirme sonrası mutlaka altını açıp pisse değiştirmek gerekiyor (ki hiç temiz olmadı). Günde 10-12 bez harcanıyordu o dönemde. doğum sonrası ilk gece hastanedeyiz, emzirdim altını değiştireceğim ama o kadar hassas dokunuyorum ki bişey olmasın diye, buna rağmen bir ağlamaya başladı, yok böyle bir ses 😂 tüm hemşireler ne oluyor diye odaya doldu. Yok bişey altını değiştireceğim sadece dedim gittiler. Ama ilk 20-30 gün her altına dokunduğunda aynı şekilde ağladı. Ortalığı yıktı. Bende onu emzirirken yavaş yavaş dokunmaya alıştırdım, önce ellerini kollarını okşadım sonda yavaş yavaş bacaklarını okşadım. Böylece alıştı ve bir daha ağlamamaya başladı. Tavsiyem yavaş yavaş emzirirken dokunmaya alıştır. Pantolonunu emzirirken çıkart mesela.