Nisa_derin12 Kızım bugün 18.ay aşılarını oldu ben ebe ye sordum banyo da sorun var mı yaptırabilir miyim diye hayır sorun yok yaptır dedi. Ama burada geçmiş postlara baktım çoğu kişi yaptırmamış kızım banyo yapa sorun olur mu
1Ezoo Hicbir sorun olmaz zaten tek bir asida banyo icin skinti oluyor unuttum adini ama daha kucukken yaptirilan asidaydi. Soyluyorlar skinti olan asida yaptirma diye iciniz rahat olsun
Nisa_derin12 1Ezoo ayy hadi çok şükür ebe yaptır dedi bir çok postta yaptırmadım yazmışlar kafam karışmıştı teşekkür ederim canım