86 günlükken yaptırdık şu an 5 günü sünnet olalı gayet rahat geçti kesinlikle tavsiye ederim ne kadar erken o kadar iyi çünkü bilmiyorlar dönmeyi falan bilmedikleri için daha rahat geçiyor. Hiç anlamıyorlar benim bebeğim o kadar ağlamadı bile. Şu an 5. Günü geçti sayılır