17aras02 20 günlük bebeğim meme ile hep savaşıyor. 1-2 dk emiyor sonra çığlık kıyamet. Lütfen yardim edin. Doymayınca kendisi de 5 saat uyumuyor. Kaç gündür böyleyiz. Ne yapabilirim? Çaresiz kaldım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😭
Archimom 17aras02 ilk günler süt az oluyor, açtır muhtemelen, bence aç bırakmamak lazım, mama meme karışık gidebilirsiniz bir süre, sonra sütünüz artar zaten mamayı kesersiniz. (Not:mama karşıtlarını dinleyip bebeğinizi aç bırakmayın bence)
heyymomm 17aras02 ya gazdandır (gazı yok diyorsunuz) ya da sütünüz tazyikli geliyordur. sütü tazyikli gelen anneler için emzirme taktikleri var bunları araştırıp uygulayabilirsiniz benim de öyle geliyordu öyle olunca bebeğim zorlanıyordu ama şimdi rahatsız etmiyor sütümün çok gelmesi öğrendim nasıl emzirmem gerektiğini mutlaka bakın derim ♥️
Rukiyecavusooglu 17aras02 gaz gaz gaz ahh o zamanlar 😕Allah yardımcın olsun canm ayaklarını sıcak tut bebisinde kendininse gaz damlası al en son çare olarak. Ben karnına bez bagliyordum sarıyordum iyice ayaklarına ve karnına sıcak havlu koyuyordum onun faydasını gördüm ve zeytinyağı ,kimyon,rezene çayı falan iyi gelmişti bize
Melek030 17aras02 gazi yokmuş ne güzel gaz damlasi da kullanmayın onlar daha çok kivrandiriyor çocuklari. Ben bıraktım kullanmıyorum masaj yapıyorum ziplatiuorim sallıyorum ayaklarının altına yastık koyuyorum uyirken çok güzel gaz çıkarıyor. Emzirdikten sonra gazını çıkar mutlaka. O gün bir prof. Gaz damlaları bebekte kalın bağırsak kanserine yol açıyor diyordu. 100 gün bebekte gaz olurmuş
Dogabebekkk 17aras02 gazı olmadığına emin misiniz? Gaz damlası bizde işe yaramamıştı. Eğer kesin gazı yoksa emmek istemiyorsa sağıp besleyin ara ara da emzirmeyi deneyin tekrar tutması umuduyla 🙏
17aras02 Mimomom onu da denedim çok değişik bi bebek ya. Öyle de pek yemiyo. Hatta doymuyodur diye mama vermek istedim onu da yemedi. Herşeyi deniyorum 🤦🏻♀️
Sariye66 17aras02 ten teması yapablrsn canım bebeğinle banyo yap tazyikli geliyorsa geriye yaslan makas işareti ile emzir
151120 Gaz damlası gaz için hiç bir fayda sağlamıyor canım bebeğin gene gazı vardır diye tahmin ediyorum kimyon iç kaynat bebeğine de bir ili çay kaşığı verebilirsin ben öyle yapıyordum memede ağlayınca zorlama kucağına al sakinleştir sonra tekrar emzirmeyi dene daha çok küçük sabır biraz
17aras02 Ela123 sırf bu yüzden eşimi gece yarısı nöbetçi eczaneye gönderip sağım makinası aldırdım. 😬 çok fark etmedi. Ne kadar sağmam gerekir acaba?
Fsdmrkn 17aras02 atak canım benim bir buçuk hafta sürdü. Uykuya dalamadigi için oldu bende. Sürekli dehil merak etme
17aras02 Rukiyecavusooglu gaz damlamız var canım ve rezene veriyorum bende . Baya iyi de çıkartıyor aslında. Çok yorulduk kaç gündür 🤷🏻♀️
151120 17aras02 kehribar dene istersen benim kzımın gazına çok iyi geldi bileklik kolye şeklinde almıştım bilekliğini kullanıyorum şimdilik sol ayağına takıyorum 4 aylık hala kullanıyorum küçük gelmeye başladı ayağına kolyeye geçecem 😂
Ela123 17aras02 Ben 1 2 dk kadar sağıyorum emzirme öncesi, hatta bazen makineyle uğraşmayıp elimle sağıyorum azıcık öyle emziriyorum sizinki çok fazla tazyikli o zaman 😂
heyymomm 17aras02 instagram kullanıyorsanız emzirme_danismanligi diye bir sayfa var o sayfada siyah beyaz bir fotoğraf var anne memesi ve bebek memeden süt fışkırıyor. dikkatinizi çeker zaten fotoğraf o fotoğrafın altında açıklamada anlatmış. benim çok işime yaradı. yine youtube a falan da yazın bakın kesin bir şeyler çıkar. sorununuzu benim yaşadığım soruna benzettim çünkü inşallah düzelir 🥰
Civcivimm_ 17aras02 canim genelikle icirmeyin bebege rezeneyi diyorlar kendin iç ve kimyon da kaynatıp hem kendin hemde bebege 1 cay kasıği ver sütun tazyikli diye agliyordur pompayla sagma daha da artiyo oyle emzirmeden önce 2 3 dk elinle sağ benimki oyle azaldi ayni durumu bende yaşardım ve ne kadar gaz damlasi da kullansan yine gazi oluyor kendini cok sıkıyor mu emerken
Rukiyecavusooglu 17aras02 kuzum dayan ilk ay biraz sıkıntılı geçiyor yanında yardımcı olan birileri var ise paslaşarak bakın yükün hafifler
Melike571 17aras02 sakinleşeceği ninniler yada ilahiler açın ayakta emzirmeyi deneyin uyku arasında verin memenizi biz 9 aydır savaşıyoruz 😄😄😄