Merhabalar kızlağğğr sabahki paylaştığım postun rutinine hoşgeldiniiiz.
Not; yazdıklarım sadece kendime ait olarak yaptığım ve sonuç aldığım rutindir. İnanırsak başaracağız. Herkes kendi vücudunu daha iyi tanır. Önemli olan nefsimizi köle edebilmek…
Günlük rutinim:
08:00 uyanırım 1 bardak(400ml) su içer bebeğimi emzirir eşimi yolcularım. sırayla evimi odaları toparlarım.
10:00 bir kahve demlerim ve oğlumu uyuturken içerim. Banyo tuvaleti yıkar temizlerim.
11:30 bir servis tabağına 2 yumurta haşlar, 1 Demet maydonoz, dereotu,7 zeytin biraz peynir yarım domates salatalık hafif tuz ve 1 çay kaşığı yağ serper 1 dilim siyah ekmek ile kahvaltımı ederim. Bir yandan oğlum uyandıysa onla ilgilenirim (olabildiğince oyalanarak yemeye özen gösterin)
13:00 evimi siler süpürür toz alırım sonrasında 1 kahve daha içerim
14:00 incelme hareketleri yaparım ardından hızlıca bir duş ve 1 adet meyve
15:00 mutfağa girer akşama yemek hazırlarım. 17:00 ye kadar hazırladığım yemekten 1 dilim ekmek ve yiyeceğim kadarını tabağa alırım 2. Ye asla almamak şartıyla (haftada 1 gün 2 kaşık pirinç veya 4kaşık bulgur yiyorum aynı şekilde haftada 1 gün tost yapıyorum haftada 2 gün çikolata günümdür 1er tane olmak şartıyla (1 adet Ülker çikolatalı gofret gibi)
Veeee 17:00dan sonra yemek yokkk cızzz🥰🥰🥰emin olun uyguladığınızda çok memnun kalacaksınız. Biz iradenin değil o bizim kölemiz olsun bacılar 😂
(Püf noktalar; yemekleri çok çiğnemek günlük extra 15 dk açık hava yürüyüşü süpper olur saat başı 200 ml su içmek hep tok tutacak ve yemek yeme isteğinizi azaltacaktır yemek saatleri dışında yeme isteğini atmak için hep yemeyi erteleyin. Aktif olabilmeye dikkat. Ben işlerimi yaparken oğluma vakit ayırmaya ve onunla ayırdığım vakte riayet etmeye özen gösteriyorum bu şekilde vaktim olumlu anlamda hızlı geçiyor ve kilo verişim hızlanıyor. Yemeğe vakit kalmıyor🙃aralıklı oruca riayet etmeye özen göstermeliyiz fakat Akşamları acıkacak olursak ki emziriyoruz olabilir 😅2 yemek kaşığı yoğurt 1 çay kaşığı sumak ve yarım limon sıkıp karıştırıp yiyoruz. Fazla ödemimizi atacaktır ve bizi tok tutacaktır. Geceleri ise 1 defa süt sağmaya özen gösterirseniz çok iyi olur. )
Haydi bakalım 1 hafta boyunca denemeye başlayalım mı🙈 herkes yarın sabah güncel kilosunu yazıversin 🙈