Cambardak Benim oğlum da yattı 5 günlükken ışık tedavisi aldı ama beni yanına sadece emzirmeden emzirmeye alıyorlardı hastanenin misafirhanesinde kalıyordu diğer anneler. dediğin gibi hiç ememiyordu sürekli uyuyordu bende uyuyor diye çokda zorlamuyordum meğer çok büyük bir hataymış sarılık onu o kadar uyutuyormuş o sarılığı idrarla kakayla atıyorlar o yüzden çok sık emmesi lazım sütünü eğer sağarsan bu seferde senin sütünde azalma olur arkadaşların da dediği gibi altını aç uyanması için topuğu ile oyna yüksek sesle korkutmadan konuşmaya çalış Allah sabır versin 😢