Merhabalar. Hamileliğin başından beri ataklar ve anksiyete nöbetleri yaşadım. Doğula geçer dedim geçmedi. Lohusalıkla geçer dedim geçmedi. Biraz daha bekledim geçmedi. Artı olarak hep Ağlıyorum bişeyleri kırıp dökmek istiyorum. Eşimde artık bıktı resmen. Psikologla da 30. Haftadan beri görüşüyorum. İlaç içmemek için direndim ama artık çok sıkıldım bu durumdan. psikiyatrist bi ilaç verdi düşük doz. Bebeği çok etkilemeyecek ama yinede sütten geçiyor. Psikolojimin kötü olması da bebeğe geçen bişey ve hatta daha kötü etkileyen bişey. Yinede içimi rahatlatmak için fikir almalıyım. Başka emzirme döneminde kullanan var mı ? Ne yapıyorsunuz. Nasıl bir yol izlediniz. Sevgiler.