Kızlar kızım bugün 7 aylık oldu. 6 aylıkken olması gereken aşıyı sağlık ocağında bulunmadığı için bugün yaptılar.İki bacaktan birde ağızdan verem için damla verdiler. Şu an ateşi var ve çok bitkin ateşi 38.7. Kaç olunca bakıyorlar acilde, sizce gitmeli miyim normal mi