Damla29 ben kase olarak veriyorum. Mama veya çorba kndi mama kasesi var onu dolduruyorum. Bazen hepsini yiyo bazen yarısını. Ne kadar yemek istediğine kendisi karar veriyor. Zorladığım zaman ters tepiyo çünkü hiç yemek istemiyo o zaman. Günü gününü tutmuyo. Geçen haftalarda iştahı çok iyiydi. Bugün neredeyse sadece anne sütü birkaç kaşıkta mama istedi.