Katarsis biz de 3ay 17 günlüğüz 😌 normalde çok uslu olan oğlum bi kaç gündür durduk yere hıçkırarak ağlamaya başlıyor, uykusunda da uyanıkken de. Uykuya zor dalma, meme reddi. Çok huysuzlaştı. Bir de eskiden agulayıp ses çıkartırdı fakat şimdi sesi soluğu kesildi, hiç ses çıkarmıyor, sizinki nasıl?