Bu gün bebeğimi kontrole götürdüm 6 ay 5 günlük erkek ölçümleri 62cm boy 7.400kg geldi doktor boyunun ölçüsünü kısa olduğu için çocuk endokrin e yönlendirdi dha önce başına böyle bir durum gelen var mı neden olur veya ne yapmam gerekiyor özel hastane ye gidiyordum bu gün randevu almak için devlet hastanesi ne başvurdum önce çocuk doktorunun yönlendirmesi gerekiyormuş yarın çocuk doktoruna gideceğim ama çok üzüldüm aklıma herşey geliyor