Kızlar çocuğumu parka götürüyorum diğer çocuklar be güzel sakin sessiz oynuyor benim oğlum ya gidip bi çocuğu ısırıyor gerçi sarılıyormu onu da bilmiyorum sürekli başka şeyle tehlikeli şeylerle uğraşıyor. Yolda yürütüyoruz herkese dokunuyor yaşlı genç farketmez. Dedesi yaşlarında birini görsün arkasından gidiyor herkese el sallıyor tamam normalde bunlar güzel şeyler olabilir ama fazlası gerçekten çok rahatsız edici olabiliyor. Bende istemiyorum şahsen bu kadar yakın davranmasını. Evde böyle kimse ısırmıyor ısırarak seven de yok mıncıran da yok. Gerçekten artık bu iki konuyla bas edemiyorum. Ne yapacağımı da bilmiyorum belki ilerde geçer ama su an çok zorluyor beni pedagog için erken diye düşünüyorum bilmiyorum ama 18 aylık şu an. Bi fikir verirseniz. 😕