Alyanisa 15 qünlük bebeqim war ve iki paket büyük bez bitirdik çiş yaptıqında hemen bezini deqiştiriyorum sizce biras beklemelmym yoksa hemen almalımıyım pişik olurmu ?
VildanCan Alyanisa merhaba, Vallahi ben de hemen mavi cizgi oldugunda cis yaptigini anlayip bazen yarim saatte bazen de saat basi degisiyorum bezini, 3 aylik oglum hic pisik olmadi sukur oyuzden buna bagliyorum ben
premses_annesi Alyanisa cok ıyı yapıosunuz bende oyleyım bazen hayretle bakıyolar bı tık mavı cızgı gorunce hemen degısıyorum kesınlıkle tutmuyorum gecede sureklı kontrol ederım havalar cok sıcak pişikmı olsun yawrucaklar 🤷♀️
Ozgedgdu Alyanisa bir kitapta okumuştum bezin markası önemli degilmiş.. bezi ne kadar sık değiştirdiğin miş önemli olan. Bezin dolmasını beklemeden değiştirecekmişsin ki pişik olmasın düşünsenize aynısına biz ne kadar dayanabiliriz ki ufacık yavrucuklar nasıl dayansın ben hemen az çiş yapsa bile değiştiriyorum ne gerek var fazla tutup canını yakmaya herşeyden önemli onlar 😊
deletedmom01 Alyanisa Ben anlayabiliyorum kaç kere çiş yaptığını 2 yada 3 kere yapınca hemen değiştiriyorum bir kere yapınca falan biraz bekliyorum çok şükür pişikte olmadı
hemsireanne Normal şartlarda gündüzleri istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz ama geceleri bebeğin uykusunun açılmaması açısından kaka yapmadığı sürece değiştirilmesinin önerilmediği yazıyor ve buna bende katılıyorum doğduğunda beri gündüzleri 3~4 saatte bir geceleri ise hiç değiştiremiyorum sabah değiştiriyorum pişiğimiz ise hiç olmadı pişik idrardan dolayı oluşmaz kaka uzun süre beklerse oluşur her gün de banyo yaptırdığım için poposu daima temiz kalıyor prima kullanıyoruz ıslak mendilimiz ise bebedor
NNeslihaNN hemsireanne ben kaka yapımcada yıkıyorum poposunu ayrıca ıslak mendil kullanıyorsam bezide yıkayıp kullanıyorum şükür hiç pişik olmadı oglum 😊