Mom079 emekliyor ,kenarlarda yürüyor, heryere tutunup kalkıyor, merdivenlerden emekleyerek üst kata çıkıyor, balkona kaçıyor 😟😟 kurtlu bi kızım var .alkış, baybay ,çak, çirkin yapıyor. Daha dişi yok ama çıkmak üzere diye umutla bekliyoruz .istah 0 hiç bişey yemek istemiyor .eskiden kasesini bitirirdi. Şimdi 5 kaşık anca yiyor. Yumurtayı omlet ,pankek yada yumurtalı ekmek olarak seviyor benim cadı