Duygunida ön yargi mi bilmiyorum ama bazi doktorlar onermiyor olabilir, ona istinaden düşüncelerini yaziyorlardir, fakat zeytin yağı saç ve deriyi besler. Bebegimin doktoru eşim olduğu için biz ona güvendik ve kullandık😁faydasını da gördük. Tabi her doktorun görüşü farklıdır, mesela esim asla o taraklari onermiyor. Ama bir başka doktor oneriyor olabilir. Aslında çoğu dermatolog o konak taraklarini onermiyor arkadaşlar