Kızlar bebeğim üç buçuk aylık 3 aylıkken 1 doz rota virüsü aşısı yapıldı doktor 4 hafta sonra ikinci dozu yapıcaz dedi ve sonra 3 doz yapılacakmış biz iki yıl önce oğluma iki doz yapılmıştı doktor artık 3 doz öneriyoruz dedi siz kaç doz yaptırdınız ve kaçıncı aylarda yaptırdınız bilenler yazabilir mi