Mom86 normal olanını kullanıyorum gold olanı ise sanırım bağırsak düzenleyiciymiş yani düzende tutuyormuş kabızlık gaz vs olmuyormuş eczaneci böyle bisiler demisti ya tam hatırlamıyorum ben normal olanını kullaniyorum