hanbeyinannesi 5 ay oldu dogum yapali bu aralar sezaryen yerimde sisme oluyor ve icten agri oluyor ozellikle ic taraftan sorum şu ic dikişler kac aya kadar tam iyilesiyor patlama riski var mi
herseysensin hanbeyinannesi şişme konusunda bilgim yok canım bende sezaryan olalı 2 ay olacak hiç dinlenemedim bebeğim kolik oldugu için dikişlerim acıyo eşim yaralarım iyilestiği için acıdığını söylüyor, 🤷♀️
parlaegegunes hanbeyinannesi Aynı sorun bende de var 4 ay oldu benimde. Az önce konu açmıştım bununla ilgili görmemişim sizin yazdığınızı benim adet ağrısı gibi oluyor ama ve dikişimin olduğu yerdede bir ağrı var
Deletedmom115 hanbeyinannesi 9 ay oldu doğum yapalı sanki hala ic dikişler iyileşmemiş gibi hissediyorum ben