hayatbuiste Kızlar sizde de oluyor mu ya gündüz azcık uyusam hasta kalkıyorum. Başım zonkluyor. Gündüz uykusu hiç yaramıyor bana. Ufaklık uyuduğunda az uyuyayım diyorum. Ama daha kötü uyanıyorum. Hiç dinlenemiyorum ya