theAna Narebebek altını açın silin, burnunu sıkın, topuklarına hafif vurabilirsiniz hemşire öyle yapıyordu.
Nur0611 Narebebek alt acma benim kurtaricimdi emzirirkende uyuyosa topuguna hafif vuruyordum uyaniyodu canim aman uyuyo diye sakin beslememezlik yapma akil vermek gbi olmasin sakın yanls anlama
Gizem_okuyan Cnm hic uyanmiyorsa hareket edip geri yatiyorsa memeyi reddediyorsa sarılık olabilir çünkü benim oglum suanda 9 gunluk 2 gun once ayni durumu yasadim hastaneye gittim ve sarılık cikti suanda hastanedeyiz kuvezde yatiyor önlemini almalisin biran önce
Narebebek Gizem_okuyan sarılık yok dedi doktor çok zor uyanıyor ama ne yapacağımı şaşırdım teşekkür ederim
Kediliannee Sarılıktan olabilir. Ayağıyla oynayın burnuyla yanaklarıyla. Emmesini sağlayın emmiyorsa mama verin.
Gizem_okuyan Narebebek Bizde de yoktu ilk doğduğundan 1 haftalik olana kadar son 2 gundur boyle iste yakalandı maalesef
Vera1810 Narebebek Senin de Sarılık var ise Doktorunuz görsün sarılık artınca bebekler genellikle uyanmakta zorluk çekiyorlar Bir de ayağını yüzünü ıslak bir bezle silerseniz uyanır o Emzirirken de devam mı parmakları ile ayaklarıyla oynayın