Kizlar bugün rahmimin t şeklinde olduğunu öğrendim bu ne demek bilmiyorum doktorda kötü bişey değil dedi ama.hala hamile kalmadım rahim filmi de çekildim sıkıntı yok tahliler de temiz yanlız portakal büyüklüğünde miyom var rahmin arkasında alınmasi şart pelvik emar istedi bu ne demek bir de doğum sırasında alınmaz mı ya da doğumdan sonra