2,5 ay o kolikle uğraştım sonra azalarak geçti, mommys bliss night time kullandım ben evet ilk başta işe yaradı ancak sonra hiç bi etkisi olmadı. Üzmek istemem seni ama bunu geçirecek hiç ilaç yok. Sab simplex,relactaz,biogaia(probiyotik kısmen iyi geliyor)zinco, nurse harveys hepsini kullandım. En iyi gelen şey 2 kat çorap, göbeğe ve ayaklara acı elma yağı. Ha birde kimyon çayı.