04alyailknr bence durumunuz varsa vurdurun derim 2 cesit menenjit var biri B tipi olan Bexero digeri A serisi nimenrix gerci bu nimenrixin farkli 3 adi daha varmis biz nimenrix olduk bu ikiside 3 dozlu nimenrixte hic bir yan etkimiz olmadi her iki dozundada ama bexeronun ilk dozunda kizim cok huysuzdu ikinci dozda tam tersi hic birsey olmadi sanirim vucut alisti diye herhalde ilk once bexero olduk doktorumuz bu agir bi asi ates huzursuzluk bunlar olucak seyler eve gidince 1 cay kasigi calpol verin demisti diger asi icin 20-25 gun gecmesi gerekiyor demisti biz 3 ayimiza az bi zaman kala olmustuk nimenrixide 3.5 aylikken falan olduk onda her iki dozundada bir sorun olmadi sukurler olsun ki son dozlarimizda biri 13 aylikkrn digeride 14 aylikken olucagini soyledi doktorumuz ben yapilmasi gereken onemli bir asi oldugunu dusunuyorum he belki hic yakalanmayacak kizim ama riske atmaktansa vurdurduk her doktor farkli aylarda planliyor kimisi 1 yasindan sonra basliyor kimisi bizim gibi erken kimisi 7 aylikken oyuzdrn asi takvimi hakkinda en sagliklisi doktorunuzla gorusmeniz