Linç yersiniz Allah muhafaza 😀 şimdi şöyle oluyor ben 20yildir içiyordum hamileliğimde içmedim doğurdum çocuğum erken doğdu kuvezde kaldı 76 gün süt sagdim yine içmedim. Eve geldi oğlum 1 tane keyif sigarası yaktım içtim.kahve ile. Sonra 3 saat sonra sütü sagdim attım yine içmedim. Şimdi sadece mama ile besleniyor ve ben yine sigara içiyorum 🥺
Emzirirken sigara çok zararlı evet ama.ictiniz diyelim 90dk emzirmemelisiniz diyorlar