3 gündür bebeğimin kakası yeşile döndü sulu ve mukuslu. Ayrıca 2-3 günde bir kaka yapan bebek günde 5-6 kere yapmaya başladı bazen çok az miktar ama yine de yapıyor sonuçta. Doktoru aradım 8-10 kere olursa gelin dedi. Yani 8-10 kere olmayınca ishal olmuyor mu sonuçta normalde böyle yapmıyor ki. Ne yapayım gideyim mi sizce doktora ?