Prnssannesii Çok çektim bende doğumdan sonra, çareyi günde bir kaç kez sıcak suya oturmakta buldum ve geçti çok şükür,sağlık ocağı doktoru tavsiye etti dayanabiliceğin sıcaklıkta suya otur taki su ılıyana kadar, şiddetle tavsiye ediyorum, eğer bu şekilde iyileşmemiş olsaydım kesinlikle bende muayene ye gidicektim, birde sağlık ocağı doktorunun verdiği kremi kullandım 1 yıldır hiç tekrarlamadı çok şükür