Alarakayaa 3 aylık için aslında ölçü gayet ideal. Büyük ihtimal doyuyordur gazdan dolayı ağlıyor olabilir.
Benim oğlumda o kadar içiyordu doymuyor sanıp 180e çıkarttım daha sonrasında kilosu çok önde gitmeye başladı doktor dedi oyalamaya çalış su ver bende öyle yaptım ama fayda etmedi. 4,5 aylıkken ek gıdaya başlattı bu yüzden. Günlük biberon sayısını düşürmek için. Ama fayda etmedi şuan 7,5 aylık hala kilosu önde boyuda öyle sanırım boy genetik ama kiloyu anlamadım 🤷🏻♀️