Duygusuz Kızlar bebegim 18 günlük uyudugu zaman sütüm var ama gazdan dolayı bazen sürekli emmek istiyo o zaman sütte kalmıyo herseyi yapıyorum hurma dereotu bugday corbası süt cayları rezene kimyon cayı helva herseyi yiyorum forum da cok gördüm bu ugut tatlısını. Deneyen arkadaslar yorum yapabilir mi gercekten etki etti mi bende sipariş verecegim en kısa zamanda ama gercekten etki ediyor mu acaba
Miraaayadeee Duygusuz bende çok gördüm burda bugün gidip aldım 2 3 gün kullanıyim ise yaradı yada yaramadı yazarım
Mom_teacher Duygusuz canm ben denedim, düzenli sabah akşam 1 kaşık yedim, farkedilir şekilde arttırıyor, ama şeker olduğu için sürekli kullanmak istemedim, 1 kavanoz bitirdim, ara ara almayı düşünüyorum