cagla24 oh ne güzel canım iyi ki yıpratmışsın kendini bak ne güzel tutmuş keşke kızımda tutsaydı benim kız daha inatçı çıktı heralde ki asla alıştıramadık, süt sıkıntımda vardı ne yediysem ne yaptıysam sütümü çoğaltamadım çok üzüldüm o zamanlar ama dediğin gibi mama alan da büyüyor anne sütü alanda sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil ☺️