Elisay Hanımlar merhaba benim 6.5 aylık bebeğim var tam bu ay adet olmam gerekirken adetim gecikti dört gündür adet olmuyorum hamile olmadığıma da eminim önerisi olan var mı doktora mı gitmem gerekiyor başına böyle birşey gelen yardımcı olabilir mi
Cinarinannesi00 Elisay Şubat ayında hiç adet olmadım benimde 5 ay oluyor doğum yapalı Mart ayı başında oldum adet böyle düzensizlikler olabiliyormuş isterseniz genede bir test yapın 😊
Elisay Cinarinannesi00 hamile olmadığıma eminim aşırı dikkatli korumuyoruz ama insan çok korkuyor yine de