Merhabalar. Benim kızımda da şu an sadece kakada mukus var. İlk başlarda kızarıklıkları geçti tamamen yüzünde ki. bacaklarında kuruluk gibi şeyler vsr onlar çoğalmadı ama olanlarda hala tam geçmedi sadece biraz söndü diyebilirim. Bugün tostta kaşar yedim farketmeden diyebilirim aslında öğlen yedim yalnız şu ana kadar hala bir kızarma olmadı yüzünde gerçi kaka da yapmadı merak ettiğim şu ana kadar sütten geçmiş midir.? En son 7de emzirdim.şu an uyuyor. Bilgisi olan var mı acaba .?