Humeyra6554 bazı doktorlar ani bebek ölümlerini, dil kaçmasını vs önlediği için öneriyor. Bazı doktorlar önermiyor. Bebeğim 2.5 aylık almadı emzik yani ben tam alıştıramadım en başlarda çenesi yorulmasın bana bağlansın diye vermedim ama şimdi şimdi dışarı çıkarken lazım oluyor. Sende devamlı ağzında tutma ama bence alıştır hem dışarıya çıktığında rahat oluyor hemde boş vakitlerinde bebek kendi başına oyalanırken duygusal boşluğunu dolduruyor.