annecik123 kızlar merhaba başlılta yazıldığı gibi emzirirken lazere gidebilirmiyim . Giden arkadaşlar varmı? kıllarım öyle böyle değil ağda yapmaktan bıktım resmen soğudum dünyadan o derece😂😅
Dnrsln annecik123 bende istiyorum onun için bir merkezle görüştüm doğumdan 6 ay kadar sonra öneriyoruz dediler vücudun toparlanması için. Biz anca 4 aylık olacağız.
Dnrsln annecik123 evet bu dönemde zor oluyor bende istedim ama öyle dediler. Artık yaz sonu başlarım diye düşünüyorum