Mom727272 Kizlar saçım koyu kestane. Evdeyken hazır cesaret edemedigim renkleri deneyeyim diyorum. (Mor hatta sarı) Ama.normalde açıcı yapmak lazim o tonlarda, bu tür boyalar nasıl oluyor? Emzirmiyorum bu arada, o yüzden boyayabilirim.
Burcu35 Mom727272 Geçici boyayı bilmiyormda saç tebeşirler var bide saç rimeli denemiştim ben 😂 parça parça boyayabiliyorsun. Ama boyada akarken her yeri boyamaz mı😕😂
mariecurie20 Mom727272 canım önce iyi bir markanın sarı renk boyasını al açıcıyla geliyor zaten. Onunla az bir kısmına önce dene. Saç açıldıktan sonra istediğin renk boyayabilirsin. Ben lacivert boyadım ama çabuk akıyor ve böyle yeşil gibi kötü bir renk oluyor sonra sarıya dönüyor
Mom091 Mom727272 fondöten deneyin açmak istemiyorsanız saçınızı. Mesela bir tutam boyayacaksanız oraya fondöten sürün. Üzerine de boyayı. Tam rengi tutuyor☺️
Zeynepazram Lorealin falan diyosun demi onlar hic boyanmamıs saclarda tutuyo ben yesil yapmıstım sonra rengi acıla acıla berbat olmustu sonra kestim sacımı