43 günlük bi kızım var .uykusunda falan sorun yok ama uyandıktan sonra başlıyor. Emziriyorum altını alıyorum bi güzel yere koyuyorum baksın etrafa oynasın etsin hareket etsin debelensin diye ama yok ağlıyor sürekli nedensiz bi şekilde etrafında pervaneyim oyunlar ninniler falan ama yok emzik verirsem duruyor bi onda da bi vakit sonra çenesi yoruluyor .boyle olan var mi ben gibi ?ne yapabilirim ?